Nie masz czasu szukać?

Zadzwoń lub napisz

+48 22 820 21 58

poland.industrial@cushwake.com

Nie masz czasu szukać?

Zadzwoń lub napisz

+48 22 820 21 58

poland.industrial@cushwake.com

15/05/2018

Panattoni zapowiada inwestycje w Europie. Ponad 1,2 mld euro na projekty City Logistics

Panattoni Europe zapowiedział inwestycje o wartości w 1,2 miliarda euro w projekty City Logistics, czyli obiekty zlokalizowane w granicach miast dedykowane tzw. „ostatniej mili”. Już teraz w Polsce, w trakcie realizacji są cztery parki o wartości 65 mln euro, a najnowszy - City Logistics Warsaw ma już pierwszego najemcę. Jest nim Frisco.pl - supermarket online. W ciągu 3 lat deweloper będzie systematycznie zabezpieczał kolejne rynki, również w Niemczech, w Wielkiej Brytanii oraz w Czechach.

Po sukcesie dewelopera w budowie nowoczesnych hubów dystrybucyjnych przyszedł czas na mniejsze obiekty zlokalizowane na obrzeżach miast - City Logistics Parks. Najnowsza oferta Panattoni jest realizowana na terenie Europy i wpisuje się w etap „ostatniej mili” dedykowanej głównie procesom zamówień internetowych. W Polsce deweloper wystartował właśnie z czwartym projektem - City Logistics Warsaw o powierzchni 26 tys. m kw., a jego pierwszym najemcą został supermarket online Frisco.pl. Pozostałe City Logistics Parks - City Logistics Wrocław I, Łódź I oraz Warsaw Airport są w trakcie realizacji, a ich wynajem plasuje się na poziomie 60 proc.

Poznaj portfolio Panattoni Europe na Industrial.pl >>

W nowy koncept deweloper zainwestował dotychczas 65 mln euro. W przyszłości wartość ta wzrośnie do 1,2 miliarda euro i będzie dotyczyła rynków również w Niemczech, w Wielkiej Brytanii oraz w Czechach. Jak zapowiada Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni Europe: „Jeszcze w tym roku zrealizujemy ok. 150 000 m kw. w ramach City Logistics Parks, skupiając się na rynku w Polsce. Rozszerzenie oferty o obiekty zlokalizowane w granicach miast w Niemczech, w Wielkiej Brytanii i w Czechach planujemy na przełom 2018/2019 roku, przeznaczając na to rocznie 400 mln euro, co w perspektywie najbliższych 3 lat wyniesie 1,2 miliarda euro”.

Źródło: Mat. prasowe Panattoni Europe