Media Expert najemcą w Panattoni Business Center Łódź III

02 sierpnia 2020

Media Expert najemcą w Panattoni Business Center Łódź III

Spis treści

Terg, właściciel sieci elektromarketów Media Expert, został nowym najemcą łódzkiego parku logistycznego Panattoni Business Center Łódź III. Zajął 12 000 mkw.

Media Expert wynajął drugi magazyn w Polsce Centralnej - tym razem padło na Widzew. W parku Panattoni Business Center Łódź III firma składować będzie sprzęt RTV i AGD, dostarczany do sklepów w całym kraju. Działania operacyjne rozpoczną się już 1 września 2020 r.

Inwestycja będzie pełnić rolę obiektu buforowego dla centralnego magazynu firmy, działającego w ramach Central European Logistics Hub, w którym Media Expert zajmuje aż 73 300 mkw. powierzchni.

Myśląc o przyszłości i naszym rozwoju, musimy sukcesywnie udoskonalać infrastrukturę i wdrażane rozwiązania logistyczne. Chcemy minimalizować czas dostaw i zapewnić ich niezawodność zarówno w obsłudze zamówień internetowych, jak i każdego z niemal 500 elektromarketów Media Expert w całej Polsce. Nasza obecność w Panattoni Business Center Łódź III wpisuje się w realizację tych wyzwań – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Hale magazynowe w Łodzi

Panattoni Business Center Łódź III to liczący 30 128 mkw. park logistyczny położony w dzielnicy Widzew. Inwestycja oferuje elastyczne moduły, pozwalające na rozwój klientów branży produkcyjnej, magazynowej i logistycznej. 

Park położony jest blisko miasta (3,5 km do centrum Łodzi) oraz zaledwie 5 km od autostrady A1, łączącej północną i południową część kraju. Niewiele dalej, bo 18 km, znajduje się węzeł autostrady A2, łączącej Polskę Centralną z Poznaniem, Warszawą oraz Berlinem.

Czy ten artykuł był pomocny?

Bądź na bieżąco z informacjami z regionów, raportami oraz analizami

Zapisz się do naszego newslettera!

Artykuły z regionu

Strategia omnichannel a logistyka

Kiedyś zakupy były proste – można było wybrać się do sklepu i kupić to, czego się potrzebowało. Dziś, jako konsumenci kupujemy zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Zamiast jednego, dominującego kanału sprzedaży, korzystamy z wielu możliwości: przeglądamy produkty w aplikacjach mobilnych, porównujemy ceny na stronach internetowych, a na koniec odbieramy zamówienie w sklepie stacjonarnym lub w paczkomacie. To podejście wymusza na firmach ogromne zmiany — nie tylko w obszarze marketingu i sprzedaży, ale przede wszystkim w logistyce. Klient oczekuje natychmiastowej dostępności produktów i błyskawicznej dostawy. Omnichannel w logistyce to odpowiedź na nowe nawyki zakupowe. W dalszej części artykułu omówię ten temat.

19 maja 2025
Cushman & Wakefield wspiera rozwój logistyczny w Prologis Park Łódź II

Dostawca rozwiązań z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, przedłużył umowę najmu na blisko 30 000 mkw. w Prologis Park Łódź II. Za przygotowanie analizy optymalnych lokalizacji, opracowanie długofalowej strategii wynajmu i negocjacje była odpowiedzialna międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

20 lutego 2025
Nowa inwestycja Hillwood ze wsparciem mBanku

Hillwood Polska oraz mBank S.A. zakończyły transakcję finansowania na kwotę ponad 38 mln euro, która umożliwi budowę parku logistycznego Hillwood Zgierz II.

22 października 2024
Cushman & Wakefield